.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برد شیرین خارج از خانه نساجی

تیم فوتبال نساجی مازندران که در هفته هفدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز (جمعه) میهمان تیم فولاد یزد بود، موفق به شکست این تیم در خانه اش شد.

به گزارش مازندلیگ، نساجی مازندران موفق شد با یک بازی خوب و بابرنامه تیم فولاد یزد را با نتیجه 2 بر صفر شکست داده و با دست پر این شهر را ترک کند.

در این دیدار که در حضور حدود 100 تماشاگر برگزار شد، هر دو گل نساجی را فرید کریمی در دقایق 43 و 72 به ثمر رساند.

بازی با حملات نساجی آغاز شد و بازیکنان این تیم مقعیت های نصفه و نیمه ای را روی دروازه حریف ایجاد کردند. بازیکنان نساجی که به 3 امتیاز این مسابقه نیاز مبرم داشتند، دست از حمله نکشیدند تا اینکه در دقیقه 43 مسابقه و از روی سانتر خوب قاسم پور اسدالله و ضربه تمام کننده فرید کریمی به گل اول خود دست یافتند تا نیمه اول را برنده با رختکن رفته باشند.

در نیمه دوم تیم یزدی که نمی خواست در خانه اش بازنده میدان باشد بازی بهتری را نسبت به نیمه اول به نمایش گذاشت و حتی چند بار تا آستانه گشودن دروازه نساجی پیش رفتند که با واکنش های خوب مهرداد طهماسبی این موقعیت ها از دست رفتند. در دقیقه 72 مسابقه دیوید ویریکوم بازیکن نساجی با پاس خوب خود فرید کریمی را در موقعیت گل قرار داد و او نیز با یک ضربه دقیق پای چپ دروازه فولاد یزد را برای بار دوم باز کرد. در ادمه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا نساجی برد شیرینی را در خانه حریف کسب کند.

تیم نساجی با این پیروزی 25 امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به سایر رقیبان، در رده ششم جدول رده بندی گروه ب رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور قرار گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.